"Emlékszel még arra, hogy ki voltál, mielőtt a világ megmondta neked, kinek kell lenned?"

2015. február 07. 20:32 - D.C

Pál Feri - Videók

 

Kedves 5percet Hallgató !

Ezen 5percesek, olykor ugyan 10 percesre sikeredtek, és nem is tökéletesek, de nem szívesen vágtam meg egyetlen részt sem. Sokszor mégis ez volt a járható út, hogy eljusson másokhoz is mindaz, amit Pálferi egyedi stílusú mondanivalója adni tud.

Kicsinyenként a nagyobb felé…..

Közben tanulgatom a videó készítés fortélyait…

A Pálferis Alkalmakból ezen kiragadott részletek jobb megértéséhez, olykor nem árt az adott Alkalom teljes meghallgatása.

http://palferi.hu/hanganyagok között

Hallgassátok : Nagy szeretettel készítettem valamennyit. Igaz eleinte magamnak, barátaimnak. Időközben kiderült ez annál tovább mutat.

És mennyi örömet kaptam …

Talán tudunk növekedni együtt az ég felé…


Pálferi kapott elhívást - Feri adta a tudását az Alkalmakon - én megragadtam, amit tudtam - tettem így születtek az 5percesek.

Te most hallgatod - Tovább is adhatod….

Szeretettel: Gulyás Erika

forrás:(palferi.hu) 

 


 

 


 

 


 


 

 


 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 

 


 

 


 

 


 


 

 


 


 

 

 


 

 


 


 


 

 


 

 


 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 


 

 


 


 

 


 


 

 


 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretet-forras.blog.hu/api/trackback/id/tr744146904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"Emlékszel még arra, hogy ki voltál, mielőtt a világ megmondta neked, kinek kell lenned?"
süti beállítások módosítása