"Emlékszel még arra, hogy ki voltál, mielőtt a világ megmondta neked, kinek kell lenned?"

2013. március 28. 12:19 - D.C

Nyisd meg lelked ajtaját. Meditációs gondolatok Findhornból

675f3a33-c51d-4e5a-9a02-7fbad63a0c29_11.jpgAmikor a lélek felkészül arra, hogy Isten szolgálatát végezze,

hogy mindenkinek hirdesse a szeretetet, megnyílik a Legfelső felé, és új élet kezdődik.

A mai tanítás:

Március 28.

Én szellem VAGYOK. Mindenhol és mindenben OTT VAGYOK. Nincs egyetlen

olyan hely sem, ahol ÉN nem VAGYOK OTT. Amikor ezt a tényt teljességgel megérted,

és képes vagy elfogadni, akkor tudni fogod, hogy a mennyei királyság benned

van, és abbahagyhatod keresését, és befelé fordulhatsz lelked felé.

Önmagadban megtalálod mindazt, amit most keresel. Milyen kevés lélek teszi ezt

manapság! A legtöbben óriási buzgalommal keresik a válaszokat mindenhol,

kivéve  a lelkük mélyén. Ha képes vagy elfogadni, hogy ÉN OTT VAGYOK benned,

többé soha nem fogod magad egyedül érezni: Többé soha nem kell majd

önmagadon kívül keresni a megoldást problémáidra.

De amikor felmerül bármi, ami válaszra vár, csak a békét és a csendes nyugalmat kell

megkeresned önmagadban, majd feltárni kérdéseidet és problémáidat

előttem, és ÉN megadom rájuk a választ.

Meg kell azonban tanulnod engedelmeskedni, és pontosan követni azt,

amit én lelked mélyéből feltárok előtted.Meg kell tanulnod, hogy az ÉN

igém szerint élj, és ne csak meghalld azt.

 

Eileen Caddy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretet-forras.blog.hu/api/trackback/id/tr465177415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"Emlékszel még arra, hogy ki voltál, mielőtt a világ megmondta neked, kinek kell lenned?"
süti beállítások módosítása