"Emlékszel még arra, hogy ki voltál, mielőtt a világ megmondta neked, kinek kell lenned?"

2013. január 06. 13:19 - d.szabi

Vagyok!...

7211.jpg

Én vagyok a Teremtő!
Én vagyok a víz, a kő!

Fény vagyok az éjszakában,
A holdnak az udvarában.



Az egész világ az én testem,
Én az eget kékre festem.

De, ha borult esőt adok,
Attól kelnek majd a magok.

Szélben ringatom majd őket,
Mint anyák a csecsemőket.

Én érlelek minden kalászt,
Vadat adok és sok halászt.

Szélvész vagyok, török-zúzok,
Az alföldön futó túzok.

Én vagyok a gondolat,
Mi teremti e szavakat.

Vagyok! - Isten egyik része,
Nagyon kérlek, vedd már észre!

Kardos Győző

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretet-forras.blog.hu/api/trackback/id/tr405001186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"Emlékszel még arra, hogy ki voltál, mielőtt a világ megmondta neked, kinek kell lenned?"
süti beállítások módosítása