"Emlékszel még arra, hogy ki voltál, mielőtt a világ megmondta neked, kinek kell lenned?"

2012. december 30. 14:43 - d.szabi

Dr Wayne W. Dyer & Lev Tolsztoj

2933-Where_There_Is_Doubt_keep_aspect_374x215.jpg

19 éves koromban, az Államok tengerész gyalogosa voltam.

És azt a küldetést kaptam, hogy csatlakozzam a USS Ranger anyahajóhoz.

És az Yokuska - nál volt bevetésen, Japánban.

Így hát felszálltam a USS Vega hűtőhajóra, Alameda – ban, Kaliforniában.

És a  hajóra való felszálláskor,

 a Csendes – óceánon való huszonkilenc napos átkelésre,

Bill nagybátyám, Bill Volig, aki tanár volt a kaliforniai Hayworth – ban,

átadta nekem egy könyv másolatát.

A könyv egy Lev Tolsztoj novellagyűjtemény volt.

Nem csak jo regényeket írt, és jó történeteket, de értékes spirituális irodalmat is.

Őt tartották Oroszország lelkének.

A gyűjtemény első története „Ivan IIjics halála” volt.

Ivan IIjics egy bíró volt, aki Moszkvában élt.

1318266516_1303146926_birosag.jpg

E történet egyik legfontosabb sajátossága, a feleségével  való viszonya,

akit lényegében utált, mert megvetette a munkáját, és úgy érezte, hogy a felesége az, aki ezt csináltatja vele, mivel ez egy tiszteletteljes munka.

Tele volt belső haraggal és dühvel, a munkája miatt.

A novella címe elárulja, „Ivan IIjics halála”, tehát tudod, hogy meg fog halni.

Nos, Ivan IIjics fekszik halálos ágyában.

A felesége a kezét fogja, ez a nő, akit egész életében utált.

Felnéz a szemeibe, és ezek voltak az utolsó szavai:

Mi van, ha rosszul éltem az egész életemet?

És meghalt.

Ez engem nagyon megrázott, és megihletett, elővettem egy papírdarabot, és írtam egy feljegyzést magamnak.

Ezt írtam: Kedves Wayne!

Ne halj meg, amíg a zenéd még benned van!

És eszerint éltem az egész életem.

Amikor meghalsz, visszakerülsz ahhoz a Forráshoz, és ott leszel a  Szeretetben.

De a Tao azt mondja, hogy nem kell meghalj, ahhoz hogy odakerülj.

Meghalhatsz az Ego számára, és átengeded magad az igazi szeretetnek, amíg még itt vagy.

Dr Wayne W. Dyer

Louise L. Hay - Az Ambíciótól az Értelemig - Az Életcélod Megtalálása

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretet-forras.blog.hu/api/trackback/id/tr384987817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"Emlékszel még arra, hogy ki voltál, mielőtt a világ megmondta neked, kinek kell lenned?"
süti beállítások módosítása