"Emlékszel még arra, hogy ki voltál, mielőtt a világ megmondta neked, kinek kell lenned?"

2012. január 30. 20:55 - d.szabi

Megkértem Istent

könyörgés.jpg

Megkértem Istent, hogy vegye el a büszkeségemet, de Ő azt mondta: nem. Azt mondta, hogy a büszkeséget nem Ő veszi el, hanem nekem kell feladnom azt.

Kértem Istent, hogy adjon nekem türelmet, de Ő azt mondta: nem. Azt mondta, hogy a türelem a megpróbáltatás mellékterméke: nem kapni, megszerezni kell.

Kértem Istent, hogy adjon nekem boldogságot, de Ő azt mondta: nem. Azt mondta, csak áldását adhatja - a boldogság rajtam múlik.

 
Kértem Istent, hogy kíméljen meg a fájdalomtól, de Ő azt mondta: nem. A szenvedés eltávolít a világ dolgaitól és közelebb visz hozzá.
 
Kértem Istent, hogy adjon lelki fejlődést, de Ő azt mondta: nem. Azt mondta, hogy a fejlődés az én dolgom, de hajlandó megmetszeni, hogy gyümölcsöt hozzak.
 
Kértem Istent, hogy segítsen másokat szeretni, úgy, ahogyan Ő szeret engem. Erre azt felelte: látom, már kezded érteni!
 
Kértem erőt... és Isten adott nehézségeket, amelyek erőssé tesznek.
 
Kértem bölcsességet...és Isten adott problémákat, hogy megoldjam azokat.
 
Kértem bátorságot? és Isten adott veszélyeket, hogy legyőzzem azokat.>

Kértem, adjon szeretetet... és Isten adott gondterhelt embereket, hogy segítsek rajtuk.

Kértem kegyelmet... és Isten adott lehetőségeket.
 
Semmit sem kaptam, amit akartam és mégis megkaptam mindent, amire szükségem volt.

(http://www.webmabel.hu/tortenetek/id/megkertem-istent)
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretet-forras.blog.hu/api/trackback/id/tr363978069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"Emlékszel még arra, hogy ki voltál, mielőtt a világ megmondta neked, kinek kell lenned?"
süti beállítások módosítása