"Emlékszel még arra, hogy ki voltál, mielőtt a világ megmondta neked, kinek kell lenned?"

2012. január 18. 21:41 - d.szabi

Ima a boldogulásért: Kezdj el végre hittel imádkozni és megváltozik az életed. ...

ima-d00002B190567e6e40795.jpg                                                           Ima a boldogulásért

Tudom, hogy rendelkezem azzal a képességgel,hogy elérjem, életem pontosan meg határozott célját.

Ezért én állhatatos, folytonos tetteket követelek e cél irányában.Itt és most meg ígérem, hogy így fogok cselekedni.
Meggyőződésem, hogy ellenállhatatlan erővel vonzom magamhoz mind azt a jót, amire szívem mélyén vágyom.
Isten szeretete, békessége, harmóniája és bölcsessége elönti elmémet és szívemet.

Most ebben a pillanatban Isten megtisztítja elmémet a félelemtől, büszkeségtől és minden más negatív gondolattól. Köszönöm Atyám!
Őszintén kívánok minden embernek egészséget, boldogságot és Isten minden áldását.
Bármit képes vagyok meg tenni az Isteni erő révén, amely erőt ad, irányít, vezérel engem.
Isten boldogság és a boldogulás útjára vezet engem mindig. Köszönöm Atyám!
Isten vezérel minden utamon. Isten az egyetlen erő és én egy vagyok vele. Az Ő ereje, bölcsessége, gazdagsága és szeretete áramlik bennem mindenkor.
Tudom, hogy oda vezérel igaz helyemre az életben. Kételkedés nélkül elfogadom ezt a belső útmutatást. Céllal születtem erre a világra, és mostantól sikerrel szolgálom és teljesítem ezt a célt. Indítékaim helyesek és tiszták. Azonnal kapcsolatba kerülök mindennel, amire szükségem van. Isteni áldás kíséri minden lépésemet. Érzem, tudom és hiszem, hogy az Úr megvilágítja az utat, amin járok. Az Isteni szeretet jár előttem és minden utamat boldoggá, békéssé, sikeressé alakítja. Köszönöm Uram!
Isten ereje végtelen és mindentudó! Tudatalattim bölcsessége mindig felfedi előttem a helyes választ. Tudom, hogy igaz helyemre vezérel az életben oda, ahol azt teszem, amit szeretek. Köszönöm.
A boldogságot, a békességet és a bőséget választom. Valamennyi gondolat, ami felötlik elmémben, hozzájárul boldogságomhoz, egészségemhez és jólétemhez. Köszönöm Uram!
Ugyanazt a jót, amit magamnak kívánok, kívánom valamennyi embertársamnak is. Igényt tartok a boldogságra, tiszteletre, gazdagságra, egészségre. Isten azt akarja, hogy boldog legyek, és szellemileg elfogadom most a jót. Isten ötletei bontakoznak ki bennem tökéletes időrendben. Az Úr az én pásztorom soha nem látok hiányt semmiben. Gondolataim a beteljesülés gondolatai, mert Isten és az én vágyaim mindig TELJESÜLNEK!

(Dr.Joseph Murphy)

 

“Uraim imádkozzunk! Nagy kort értem meg, s minél tovább élek, annál inkább világossá válik előttem, hogy az emberek ügyeit Isten kormányozza.”
(Benjamin Franklin)

“Az imádságnak nincs ” tudományos” értelme. De ez a tudomány szegénysége, nem az imáé. Az igazán nagy tudósok jól ismerik az ima jelentőségét.”
(Müller Péter: Jóskönyv)

“Ha az egyedüli ima, amit elmondasz egész életedben, így hangzana: “Köszönöm”, az is elegendő lenne.” (Meister Eckhart)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretet-forras.blog.hu/api/trackback/id/tr883575204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"Emlékszel még arra, hogy ki voltál, mielőtt a világ megmondta neked, kinek kell lenned?"
süti beállítások módosítása