"Emlékszel még arra, hogy ki voltál, mielőtt a világ megmondta neked, kinek kell lenned?"

2015. március 21. 10:40 - D.C

ÁRAMLATBAN

152319.jpg

ÁRAMLATBAN

Tegyünk le minden ránk nehezedő terhet, és a bennünket megkörnyékező bűnt, és állhatatossággal fussuk meg az előttünk lévő pályát. (Zsid 12,1)
A feleségem bátyja elvitt egy horgásztúrára az Erie-tavon. Fiatalkorom óta nem horgásztam már. Az Erie-tó nagyon nyugodt volt aznap. A gyengéd ringatózást nem számítva a csónak mozdulatlannak tűnt.

Megelégedetten dőltem neki a korlátnak, és frissítőt ittam, miközben kihajítottam a zsinórt újra meg újra, lehetőleg kevés mozgással. Közben néhányszor hallottam a csónak kapitányának a hangját, amikor beindította a motort, és ezt mondta: Visszafordulunk, mert egy áramlatban vagyunk.
Én nem érzékeltem, hogy elmozdultunk volna, pedig így volt.
Lelki értelemben egyikünk sem ül nyugodtan. Mindannyian mozgásban vagyunk, - haladunk a holnap felé, majd tovább a holnapután vár ránk. Van-e tervünk, célunk, mi a végcélunk? Isten felé haladunk, vagy távolodunk tőle? Vagy talán egy „áramlatban” vagyunk, kitéve a külső erők kényszerének, cél és vezető nélkül?
Bizonyára erőfeszítésbe kerül, és gyakran bátorság kell ahhoz, hogy céltudatosan éljünk, de megéri: a jutalmunk egy mélyebb közösség szerető Istenünkkel.

Csendes percek-részlet

Címkék: ÉLET ÁRAMLATBAN
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretet-forras.blog.hu/api/trackback/id/tr277288429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"Emlékszel még arra, hogy ki voltál, mielőtt a világ megmondta neked, kinek kell lenned?"
süti beállítások módosítása