"Emlékszel még arra, hogy ki voltál, mielőtt a világ megmondta neked, kinek kell lenned?"

2012. március 20. 21:51 - d.szabi

Buddha útja

buddha-bonsai-3[1].jpg

Buddha útja egy falun keresztül vezetett egyszercsak kisebb tömeg gyűlt köré és elkezdték sértegetni, gyalázni. Az összes 4 betűs szót a fejéhez vágták, szapulták. Buddha csak állt csendesen, figyelmesen, aztán azt mondta.Köszönöm, hogy megkerestetek, de most sietnem kell.A másik faluban várnak rám.

Most nem tudok nektek több időt szentelni, de holnap visszajövök,és akkor még elmondhatjátok azt, ami most nem fért bele az időbe. Bocsássatok meg, de mennek kell.

Az emberek nem hittek a szemüknek, fülüknek:ez az ember teljesen rezzenéstelen, magabiztos maradt.

Az egyik azt kérdezte:
- Hát nem hallottad miket mondanak neked? Nem hallottad,hogy becsméreltünk, hogy szidtunk téged? Ezekre nem is válaszolsz?
Buddha ezt mondta:
- Ha ezekre akartok választ, akkor elkéstetek. Tíz évvel ezelőtt kellett volna jönnötök, akkor biztosan nem hagytam volna válasz nélkül. De azóta engem már nem lehet manipulálni. Én már nem vagyok szolga, én a magam ura vagyok. Saját magam szerint cselekszem, nem mások szerint. Semmire nem tudtok rákényszeríteni. Gyalázni akartatok engem, semmi gond, most megtettétek. Elégedettek lehettek.
Nagyszerű munkát végeztetek. De ami engem illet, én nem veszem magamra a sértéseiteket – és, ha nem veszem magamra őket, akkor nincs jelentőségük.

http://baroteam.com/oldalak/tortenetek/2010/04/04/buddha-utja/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretet-forras.blog.hu/api/trackback/id/tr44329355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"Emlékszel még arra, hogy ki voltál, mielőtt a világ megmondta neked, kinek kell lenned?"
süti beállítások módosítása